Friday, October 28, 2011

EPO dan Pad Herba

Hai allzz..lama kan?kan?kan??sri tak update blog...ade ke yang baca blog sri..perasan je kan..
bulan ni sri masih menghitung hari2 untuk menunggu kedatangan cik "P". hopefully dia datang macam biase...kalau sangkut pun harap2nyer kerana Mikail atau Ummul dah nak terbentuk..hehehehe( perasan lagi sekali)..sri nak berterima kasih pada seorang rakan alam maya sri..rakan RH..yang sering berbual dengan sri kat pesbook.

kami saling bertukar2 fikiran..tapi kebanyakan Cik Ila yang banyak memberi pendapat..hehehe..

EPO..sri rase sri akan start try makan bulan ni..ape perubahan yang sri alami..sri akan updated kemudian yer.memandangkan kadang2 sri selalu mengalami discharge..Ila ada menyarankan untuk cube menggunakan pad herba ni..sri dah pun pesan 2 barang ni dari dia..Thanks dear..selain tu..Ila pun menggunakan pad herba ni..kata Ila..kesannya..agak memuaskan..tak salah rasenyer sri mencube..selain tu Ila juga ade membetulkan tanggapan sri yang salah tentang EPO..

semua kawan2 blog tahu kan..sri pernah operation untuk buang cyst..sesetengah kawan2 kate sri tak boleh makan EPO..memandangkan sri ade cyst..but betul kate Ila..mengikut doktor dan scan tvs yang sri lalui (masa IUI) cyst sri memang dah takder..so, should be no problem kan kalau sri cuba..semuanya terletak Padanya...sri menerima dengan redha..

sri bersyukur masih ade yang sudi membantu..ape yang sri harapkan agar jalan untuk kite geng2 ttc di permudahkan..semoga kita mendapat ape yang kita hajati..Insyallah...

No comments:

Post a Comment