Friday, June 10, 2011

IUI - Period kah aku??

salam kawan2...1st thanks pada akak Mazz..salah seorang rakan di RH..yang sudi menjengah dan follow blog aku nie...Mekasih bebanyak yer..and to all my dear friend's yang singgah juga...

IUI??memang agak kecewa..tapi aku akan tetap akan tabah menghadapi..sound like aku punya IUI failed..is it??yes..maybe..sebab semalam malam, aku rase cik P dah mai..so sad..but its ok..malam tadi cik P yang datang sikit ajer..sampailah ke hari ni..period yang keluar hanya sedikit dan berwarna coklat..no fresh blood...

aku sentiasa berdoa..if aku memang ditakdirkan tiada rezeki bulan nie..aku Redha..so, I decide to continue my treatment tis monday..try to ask opinion : so,i'm calling my MIL...memandangkan apabila aku call mak aku di kampung..tak dapat.then aku ceritakan padanya...(bla..bla..bla)

kalau boleh...aku nak pergi berurut di Klang this weekand..tapi MIL suruh tunggu..katenya takut dah lekat..ape orang2 tua kata.."cuci muka"(that's is what my MIL said)..sampailah ke petang nie..still ada,tapi warna coklat jugak..sebelum2 nie, kalau aku period...kalau aku detect period..keluar coklat..the following day mesti kuar fresh blood..urm...aku pun tak tahu...what suppose i do??tunggu??atau aku harus meneruskan treatment aku..

rakan2 di RH juga..ada yang memberi pendapat..ada yang suruh tunggu..dan ade juga mengatakan memang aku dah period..coz one of the reason,bila graph BBT yang aku buat..suhunya nampak jatuh merudum....

Ya Allah..besar benar dugaan Mu..Aku Redha dan bertawakal..Seandainya...tiada rezeki buatku bulan nie..aku Redha..

No comments:

Post a Comment