Monday, June 6, 2011

BBT (Body Basal Temp / Suhu Badan Asas)


Jeng..jeng..jeng...nampak tak gambar tu..yang itu nama dia digital thermomoter..(bagi yang tak tahu yer)hehehe..aku belajar untuk ni semua pun dari forum RH yang aku ikuti..thanks for them yang senasib denganku yang sedang menanti-nanti zuriat..aku menjadi semakin kuat dan bersemangat dalam menempuh hari2 yang aku lalui...forumers di RH sentiasa mengambil berat diantara 1 sama lain..


ok..ape yang bagus nyer BBT ni yer...aku pun baru je nak berjinak2..kalau iktkan di forum RH...salah satu cara untuk mereka yang nak cuba mendapat zuriat detect hari kesuburan mereka...kemudian hari yang sepatutnya kita datang peyed..so..aku masih belajar lagi...BBT ni menggunakan graph...dan suhu perlu diambil pada waktu pagi..aku kene tido yang cukup seboleh2nya untuk 3 jam..(aku jenis tido terbangun malam...)hehehe..takpe akan ku usahakan....mana tahu berhasil...

IUI??masih lagi aku menanti...ada lagi 3 hari aku kene makan duphaston...aku harap2 kan cik "P" amik cuti selama 9 bulan...doakan aku yer...will updated soon..Insyallah

No comments:

Post a Comment