Sunday, February 6, 2011

CNY Program....

Not badlah..CNY kali ni ..lame gaks aku cuti..start cuti Hari Wilayah hari tu sampai laa..isnin depan..yuhaaaa...Nothing...just 2,3 day lepas balik kampung..syiok jugak...akak aku ada buat Bakar2(BBQ)..terpaksa pulak balik awal..nak bantu adik ipar aku yang akan berkahwin tak lama lagi..erm..seronok juga..teringat zaman2 aku dan suami dolu2...bertungkus lumus nak menyiapkan semua..

part paling aku suke..bile dia suh aku tolong buatkan tempat barang2 hantaran dia nanti..wah..syioknyer...memang peberet aku.aku pun snap lah 2,3 pic kat kedai2 hantaran..untuk sample aku sendiri..


teman pulak dorang g beli barang2 area Masjid India..aku pulak yang tersangkut kat Nagoya Masjid Jamek..hehehehe..belilah kain nak buat baju masa majlis dorang nanti...dah siap nanti aku tunjuk pic yer...





(Hopefully aku leh buat secantik ini or more..)

Happy CNY to all my frenz..selamat bercuti....

No comments:

Post a Comment