Tuesday, February 15, 2011

Tahniah BFF...DEQ Nor

Tahniah aku ucapkan buat BFF aku,...Deq Nor..akhirnya selamat dia bersalin hari ni..15.02 (Bersempena Maulidur Rasul)..Betapa indah dan bahagia nyer...
aku mendoakan agar ko menjadi seorang ibu,isteri dan sahabat yang paling bahagia disisi kami..Mimi..taysa..sahabat di sekeliling..apatah lagi suami dan ur baby gurlz..

gembira bercampur baur pada diriku menerima perkhabaran itu..terlintas d fikiran aku..bagaimanakah seandainya aku berapa di tempat ko..alangkah bahagia dan indah...betapa aku juga teringin menimang cahayamata..kurniaan Illahi yang amat istimewa...menjaga,membelai dengan penuh kasih sayang...namun,aku redha dengan ketentuan Illahi buat diriku..aku tidak akan berputus asa demi insan2 yang aku sayangi...

Insyallah...semoga doakan ku ini..dapat didengari Olehnya....

Deq Nor & Sham..sekali lagi aku dan suami mengucapkan tahniah buat kalian berdua...jadilah ibi dan ayah yang amat sempurna buat anakmu...

No comments:

Post a Comment