Wednesday, May 25, 2011

Pubergen - 10pm

seperti yang aku pernah tuliskan di blog..malam tadi aku dah pun di inject tang montot..hehehehehe..erm,malu..segan yang teramat sangat..doktor yang tolong inject tu lelaki lah pulak...

09.00pm:ujan yang mencurah2 buatkan hati aku risau..yelah..sebab klinik area umah MIL aku tu semua nyer tutup pukul 9.30mlm.aku terpaksa pegi area yang jauh sikit..drive lagilah nampaknyer.padahal teringin jugak nak naik motor..lama dah tak merempit..hehehe

pas pickup en asben..kami pun mencari lah klinik yang paling berhampiran dengan umah MIL..adalah 1 klinik ni bukak smpai kul 10..pas asben aku tunjukkan surat dari GH, so mereka suruh kami datang balik kul 9.55pm..tik..tok..tik.tok..punyelah lambat mase bergerak..air yang aku minum pun dah nak abis..takut gak..dahlah 1st time..dan 1st time cucuk tang montot..agak2,sakit tak??hehehehe

9.55pm :
aku dan cik asben jalan kaki je dari kedai tempat kami minum ke klinik..
cooler beg yang ku bawa..ku hulur pada nurse yang bertugas..(mekasih nurse)..tepat jam 10 doc panggil masuk..aduss..lelaki ker??ye..memang doktor lelaki..tadi pun aku lupe nak suh cik asben tanya doc yang bertugas lelaki ke pompuan..takpe berserah jer..selamat cik asben pun menemani aku sampai ke bilik doktor..doc suh aku baring..aku tanya "cucuk tang mana doktor..kalau perut boleh??"sambil tersengih2 doktor tu kate.."punggung ye..puan.."
dari jauh aku tengok cik asben duk menyeringai kat aku..perasan bini dia ni..penakut...

Alhamdulillah..dah pun kene cucuk..uh..kebas montot aku..nak jadikan cerita..masa aku nak kene inject tu..aku macam terkejut masa jarum tu diletakkan kat punggung aku..doktor tu cakap "relaks..tarik nafas..bismillah.."

amik kau..turun je dari katil tu..aku rasekan pedih sgt..kebas je montot aku ni..aduyai..pas mengucapkan terima kasih..cik asben memimpin aku kuar..selamat tak mahal. RM15 jer..

perubahan selepas aku di inject..aku rasakan dari mlm tadi sehingga waktu ni perut aku senak je..dan badan terasa panas...

esok..aku akan menjalani IUI..aku berharap agar kalian mendoakan kejayaan aku dan en asben..serta agar semuanya berjalan lancar esok..aku berharap agar aku mendapat berita yang gembira..Insyallah..

Nama Ubat : Pubergen
1 kotak : 5000mu disuntik 10,000mu.

No comments:

Post a Comment