Monday, May 23, 2011

Update susulan TVS..(Impian 3)

Asalamualaikum...
hari ni aku nak updated susulan tvs aku hari yang ke-14..macam biase aku diminta dtg pakal pukul 7.30...so,kali ni betul2 awal aku bangun..jammed yang amat teruk di Genting Klang..selepas bersiap dan solat subuh..aku kejutkan suamiku..ku cium tangan nya...dan meminta izin untuk pergi...

Setelah scan,telur ku yang satu itu (left) dah pun membesar 18mm..mengikut nurse aku dah boleh proceed untuk membuat IUI..Hatiku berdebar dan bersyukur yang teramat sangat...Alhamdulillah...Aku diminta untuk tunggu sementara keputusan dapat dinilai doktor...

setelah hampir 1 jam menunggu..aku pun diberi slip untuk ambil ubat..Ya..hari khamis aku diminta datang bersama suamiku untuk prosedur IUI...esok aku akan pergi klinik yang berdekatan untuk injection pecahkan telur ku yang dah matang itu..

Sahabatku Tasya : thanks for the cooler beg..akhirnya..aku menggunakan nyer jugak...

aku tau..changes kali pertama untuk IUI..tidaklah tinggi..tapi aku akan terus usaha dan berdoa..agar Allah perkenankan doaku..dan memudahkan urusan ku...Insyallah....

No comments:

Post a Comment