Thursday, May 19, 2011

Update susulan TVS..(Impian 2)

pagi semua...hari ni aku nak updated skit susulan rawatan aku..hari ni dah masuk hari ke10 selepas aku makan clomid yang doktor bagi..macam biase pagi2 lagi aku dah kuar umah..tapi kali ni aku dari umah MIL.dekat sikit rasenyer...

sesampai di sana..erm,ramai jugak kawan2 senasib yang sedang menunggu..selepas scan..doc kate sebelah kanan ada telur tapi kecik2..kiri ada satu besar dalam 13mm...doc mintak aku datang balik hari isnin depan..maksudnyer hari ke-14...
aku harapkan semoga telur aku tu akan matang dan sihat...

dah nak otw g kat parking kete..aku lupe lak..aku cume ada satu note rm50.00..aish...aku dah risau..takkan aku nak byr gune duit nie..aku pun tebalkan muka kat akak tu..kak,saya takder duit kecik..dia kate..takper..u bagi siling saja...berapa ada...wah..rezeki sesangat aku pagi tadi..tapi malu sgt..mesti dia cakap.."eleh..takde duit kate lah takder duit".....nak parking free...hehehehe..

apa2 pun.terima kasih akak parking..isnin nanti kalau akak jage..saya bayar yer....

No comments:

Post a Comment