Wednesday, May 11, 2011

Update susulan TVS..(Impian 1)

salam sejahtera alllzz....nak updated sikit pasal TVS...yang aku kene pergi arinie..awal aku bangun hari nie..lam kul 6 macamtu..terlupe lak tak leh solat..amik kesempatan gosok baju Hubby untuk esok...settle semua..aku pun bersiap..ingat tak semalam aku macam nak taknak bawak beg cooler tu..worried kan..takut cyst masih ada..tapi aku gagahkan jugak..aku bawak,tapi aku taklah angkut g klinik fertility tu..aku letak jer lam kete..
aku sampai agak lewat..hehehehe..lam kul 8am..aku bayar register fee(rm5)..then g kencing..sebb kalau kite tak buat...nurse tu tetap akan suruh..untuk nampak lebih clear..ada ke tak telur atau cyst..or benda2 lain.nak menapak g toilet dahlah jauh...baiklah aku buat siap2..
nak jadikan cerita kan...doc aku pagi ni kurenglah moodnyer..boleh lak dia bantai borak dulu dengan nurse2 dia..aku laks nurse tu siap dah suh kangkang dah depan monitor..(upss..tersensored yer)dengan aircond lam bilik tu lagi..dah mula rasa nak terkencing balik..yang bestnyer..dalam doc tu marah2 nurse die..die leh senyum lagi pandang aku nier..fuhhh...lega...

so,doc tu pun jalankanlah tanggungjawab die...die pun check perut aku..aku pun nengoklah kat monitor tu sambil hatiku terkuma kamit membaca ape yang patut...aku rase aku tak nampak ketul2 macam cyst lam monitor tu...

tetiba..ok done..awak amik ubat yer..doc tu cakap..aish...aku nak tanya..die leh bantai lak cakap ngan nurse die..hurm..aku pun kuar ngan sugul..aku tak tau ape result aku kan...sedih pun ada gak..berdebar pun ada gak...takpelah..redha je..lam beberape minit kemudian..nurse panggil..dia bagi aku cam biaselah...kertas amik ubat..lam kepala aku..mesti ubat biase aku makan..eh..jap2..lain je tulisan doc kali nie..aku pun tanyalah pada nurse yang handle kes aku tadi.."ada lagi ke cyst nurse".."erm..takder dah rasenyer..doc dah suh awak proceed clomid...makan 2nd day peyed until hari ke-5 yer...pastu 19hb datang balik..."

dalam hati..tuhan aje yang tahu,,betapa aku bersyukur sgt2..terima ksih pada kalian yang mendoakan kesejahteraan diri aku..aku akan terus berusaha...dan Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment