Saturday, May 14, 2011

Seandainya aku ada.......





Erm..cube tgk betul2 pic. tu..cute tak baby tu..sama tak muke..hehehehehe (berangan)..nama dia akmal..(adik sepupu) suamiku..

Tapi bila aku tgk..aku tatap balik gambar nier..tersentuh hati aku melihat teletah baby comel ni bersama2 husbend aku. senyuman dan renungan kasih sayang yang diberikan oleh husband aku pada akmal amat mendalam ertinya buatku...aku juga teramat bersyukur,kerana suami aku sentiasa memahami betapa peritnya yang aku lalui sepanjang aku bergelar isterinya..

terima kasih,atas pengorbanan dan kesetiaan yang telah kau curahkan buat aku.,Ridzuan.. terima kasih..kerana mengesat airmata aku dari jatuh..apabila hatiku tersentuh..terluka dan kecewa..

aku sentiasa berharap dan berdoa..yang satu hari nanti aku bakal bergelar ibu kepada anak2 En Mohamad Ridzuan..Ma sayang pa......

2 comments:

  1. insyaallah..mudahan kita semua dimurahkan rezki tuk dapatkan baby ye.
    saya doakan awak juga...

    ReplyDelete