Tuesday, May 10, 2011

TVS - after 3 weeks waiting for it...

Entri aku terbaru....

Punyelah lama aku menunggu cik "P"...akhirnya hari ini dia dah pun datang..bermakna harapan aku untuk bergelar ibu..masih belum dapat ku kecapi...tapi alhamdulillah,..asalkan aku masih sihat..

nak updated sikit..setiap kali aku peyed..aku kene pergi buat tvs on 2nd day bile peyed..so..tghari tadi aku dah tepon HKL..memastikan aku boleh datang untuk tvs esok..awal2 pagi esok aku dah kene terpacak kat depan spital..

hopefully..aku sihat sejahtera...no more cyst...itu yang paling aku takuti...dan aku berdoa mudah2an...aku mampu proceed to do benda2 lain pulak..nak bawak beg cooler pun aku tak sure esok...sebab pengalaman yang lepas..bile aku bersemangat bawak..lain lah jadik nyer...entahlah..cume harapan ku..kalian doakan aku esok...semoga cyst bukan lagi penghalang buatku....Insyallah...

2 comments:

  1. aku doakan ko cpt dapat baby yekk

    ReplyDelete
  2. insyallah..tapi yang penting doakan moga2 cyst dah takder yer...

    ReplyDelete